Munkaügyi és bérszámfejtési csoportvezető állás Vácott


A Váci Szakképzési Centrum olyan többcélú szakképzési intézmény, amelynek alapvető feladata nyolc középfokú szakképző tagintézmény nevelési-oktatási tevékenységének irányítása, szervezése és ellenőrzése a kormány oktatáspolitikájával összhangban. Öt intézményünk Vácon, egy Szentendrén, egy Aszódon és egy Gödöllőn található.

Szervezetünk 5 éves múltra tekint vissza. Jelenleg 800 munkatársunk gondoskodik róla, hogy az intézményeinkbe járó átlagosan 5000 nappalis- és esti, felnőttképzésbe járó diákunk a legjobb képzést kapja.

Önt keressük

MUNKAÜGYI ÉS BÉRSZÁMFEJTÉSI CSOPORTVEZETŐ

pozícióba.

Munkavégzés helye:

  • Váci Szakképzési Centrum – 2600 Vác, Naszály u. 8. (Közvetlen a központi vasúti és busz pályaudvarok mellett.)

Amennyiben a pozíció leírása felkelti az érdeklődését, kérjük, hogy fizetési igénye megjelölésével küldje el önéletrajzát a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Feladatok

  • Bevallások, utalások előkészítése
  • Főkönyvi feladás, és hóközi, hóvégi számfejtés ellenőrzése
  • Munkaügyi nyilvántartások hiánytalan meglétének biztosítása
  • Törvényi szabályozások, Munka törvénykönyve változásainak nyomon követése
  • Bevallások, statisztikák, kimutatások elkészítése
  • Adatszolgáltatás kontrollja az Irányító Hatóság felé, illetve külső/belső auditok és ellenőrzések felügyelete
  • Belső szabályzatok, folyamatleírások elkészítése, munkaügyi, bér- és társadalombiztosítási folyamatok hatékony szervezése
  • Teljeskörű bérszámfejtési feladatok Neptun Kréta HR modul (SAP alapú) rendszerben, azok koordinálása, ellenőrzése
  • 10 fős csapat szakmai irányítása, vezetése
  • Munkavállalói reklamációk, kérdések kezelése, hatékony kommunikációs csatornák működtetése

Elvárások

  • Szakirányú felsőfokú végzettség
  • Legalább 3 éves bérszámfejtésben szerzett tapasztalat
  • Vezetői tapasztalat
  • Folyamatfejlesztés, hatékonyság javításban gondolkodó proaktivitás
  • Magyar munkajoggal, adózással és bérszámfejtéssel összefüggő törvények, rendelkezések mélyreható, naprakész ismerete
  • MS Office magabiztos, felhasználói szintű ismerete (elsősorban Excel)
  • Kiváló kommunikációs, információ-átadási készség
  • Megbízhatóság, felelősségteljes munkavégzés

Előnyök

  • Angol és /vagy német nyelvtudás előny, nem elvárás


  •  

Amit kínálunk

  • Teljes munkaidős állás
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Időnként otthoni munkavégzési lehetőség
  • Mobiltelefon, laptop
  • Bejárás támogatása
  • Versenyképes alapbér

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 2-4 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Főiskola

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Közép vezető

Önéletrajz elküldése kötelező!